Понеділок, 16.09.2019, 09:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Освіта Диканщини

Меню сайту

Поради учневі

ПАМ'ЯТКА УЧНЕВІ: 
З ЧОГО РОЗПОЧАТИ ДОСЛІДНИЦЬКУ РОБОТУ?

Ти збираєшся йти по шляху проектування. Більшість предметів, що оточують нас, пройшли цей процес, який можна умовно розділити на такі етапи:
1. Усвідомлення потреб або проблем. 
Потреби починаються там, де ти стоїш. Де б не з'явилися люди, з'являються проблеми, які потребують вирішення. Твоя проблема повинна бути оформлена у вигляді короткого опису. Воно повинно чітко формулювати те, що ти збираєшся робити. 
2. Дослідження і розвиток ідей 
Наступний крок - знайти якомога більше інформації по твоїй проблемі. Необхідно записувати все, що, на твій погляд, може допомогти тобі. Використовуй ескізи, діаграми, позначки. 
Подумай про: 
- Часу - як довго ти будеш вирішувати цю проблему? 
- Матеріалах - які матеріали є в твоєму розпорядженні? 
- Вартості - скільки це буде коштувати? 
- Функціях - для виконання яких функцій потрібен даний об'єкт? 
- Зовнішньому вигляді - як він буде виглядати? 
Розвиваючи свої ідеї - пам'ятай, що прості ідеї - часто кращі ідеї.
3. Планування та виготовлення 
Зараз ти повинен скласти план, як ти збираєшся вирішити дану проблему. Запиши порядок своєї роботи. Ретельно подумай, скільки часу необхідно тобі, яке обладнання знадобиться. 
4. Випробування та оцінка 
Вирішив ти проблему? Подумай про це і запитай інших людей. Може тобі необхідно провести зміни у твоєму проекті або, може бути, почати все заново? Дуже невелика кількість дизайнерських рішень бездоганно, завжди є шлях для поліпшення! 
У якості «портфоліо» проекту виступає пояснювальна записка, що має наступну структуру: 
1. Обгрунтування обраної теми навчального проекту: пояснення вибору теми, її актуальність, значимість проекту. 
2. Теоретичне обгрунтування: визначення необхідного обсягу знань, умінь і навичок для виконання проекту, розглядається кілька можливих ідей і пояснюється вбрання рішення проекту. 
3. Історична довідка: повідомляються короткі відомості історичного характеру з тематики навчального проекту. 
4. Графіка: передбачає зображення ескізу виробу і його креслення з позначеними розмірами. 
5. Технологічна карта: відображає технологію виготовлення (послідовність операцій, їх графічне зображення і використовуване устаткування). 
6. Екологічне обґрунтування: визначаються правила безпечної праці, пояснюється екологічна безпека технологій виготовлення та використання виробу, використання вторинної сировини і т.п. 
7. Розраховуються економічні та фінансові витрати, визначається призначення вироби, розробляється (за необхідності) реклама вироби. 
8. Бібліографічний список: повідомляє, з яких джерел та літератури використовувалася інформація для виконання проекту.

(Матеріал із Всеукраїнського семінару МАН у м. Дніпропетровську.
Криворізький гуманітарно-технічний ліцей №129)

ПЕДПРЕСА
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів