П`ятниця, 06.12.2019, 22:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Освіта Диканщини

Меню сайту

Диканська гімназія №2

Останній рік ХХ століття для диканчан буде пам’ятним ще й тому, що є роком народження новобудови,  яка стала окрасою селища – школи у мікрорайоні «Солоха», яка збудована за рахунок коштів управління магістральних газопроводів «Київтрансгаз» будівельниками БМФ «Укргазпромбуд» ДК «Укртрансгаз».

На новосілля першої черги, яку було здано напередодні Дня незалежності України, в Диканський навчально-виховний комплекс №2 завітав Президент України Л.Д.Кучма. Серед високих гостей свята представники Адміністрації Президента України, що супроводжували Главу держави у поїздці,  міністр освіти України В.Г.Кремінь, голова Полтавської облдержадміністрації Є.Ф.Томін, голова Полтавської облради О.В.Колієвець, Полтавський міський голова А.Т.Кукоба, ректори Полтавського педагогічного та технічного університетів В.О.Пащенко і О.Г.Онищенко, лідер Народно-демократичної партії України В.П.Пустовойтенко, голова обласної Аграрної партії України П.А.Ківшик, представники центральних, обласних засобів масової інформації. А до Новорічного свята будівельника повністю було закінчено опоряджувальні роботи.


Новозбудований об’єкт, безумовно, є окрасою нашого селища. Чимало організаційних зусиль вкладено в цю будову райдержадміністрацією (голова В.І.Джежелій), районною радою (голова М.В.Перехрест), колективом Диканського УМГ (начальник  А.Х.Чорний). І будівельники, і колектив НВК на чолі з директором   Алою Дмитрівною Сотник постаралися, щоб школа була затишною. І вже 1 вересня 2000 року школа розпочала свій родовід, і відтоді впевнено крокує в когорті кращих навчальних закладів Полтавщини. У 2004 році НВК було реорганізовано в Диканську гімназію №2 – школу нового типу, де успіх педагогів множиться на успіх дітей.

На сьогодні у навчальному закладі здобувають знання 218 учнів.   Налагоджено наступність у роботі дитячого  садка «Сонечко» і школи по підготовці дітей до навчання у школі дітей 6-річного віку.

В гімназії особлива увага звертається на організацію роботи педагогів над вирішенням власної педагогічної проблеми, яка підпорядковується загальногімназичній та на узагальнення моделей педагогічної діяльності. Новизна полягає в зміні пріоритетів від звичайного формування знань, умінь і навичок, як основної освітньої мети, до створення умов для розкриття природної активності учня, його здібностей і розвитку особистості.

Інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дає змогу розвивати здібності, а значить формувати творчу особистість учня.

Про високу педагогічну майстерність вчителів гімназії свідчать щорічні  перемоги в районному конкурсі професійної майстерності «Учитель року», активна участь в обласному етапі: Олефір Н.В. (2004 р.), Чуприна Н.О. (2007 р.), Сулима В.І. (2004, 2007 рр.), Зелененька Л.А. (2009 р.), Бережна Є.О. (20011 р.), Вихватнюк В.В. (2011 р.), Бехтер І.Л. (2007 .-в номінації «Історія», 2009 р.- переможець обласного конкурсу, учасник заключного етапу Всеукраїнського конкурсу в номінації «Правознавство»).

Вчителі гімназії дбають про чуйне ставлення до внутрішнього світу учнів, не нав’язують їм своїх думок.

Педагоги школи володіють навичками дослідницької і проектної діяльності, що дозволяє їм удосконалювати процес реалізації освітніх ініціатив в інноваційному режимі. Гімназія сприяє розвитку творчих здібностей  дитини, поважає особистість, виховує в дусі прав людини.

Педагогічний портрет учителя (перейдіть по цьому посиланню)
Педагогічний портрет (продовження)







ПЕДПРЕСА
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів